Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 324

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 325

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 326

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.admin.inc.php on line 308

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 63

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 203

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/langmanager.inc.php on line 25

Deprecated: Function split() is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 482

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 460

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 467
Sejm Dzieci i Młodzieży

Relacje z debat

Autor: Marta Napierska (Publiczne Gimnazjum im. Narodów Zjednoczonej Europy, Bielice)
Data: 2013-04-08 16:30:35
Ogród szkolny – ogrodem wiedzy i zdrowia

Co zrobić by nasz teren obok Orlika był piękniejszy? Jak sprawić by młodzież chciała włączyć się do rozmów na temat ekorozwoju? – pytały prowadzące debatę uczennice klasy II gimnazjum w Bielicach - Marta Napierska i Andżelika Kołecka. ...

Autor: Karol Hopa (Zespół Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie, Żukowo)
Data: 2013-04-08 16:29:02
Transport w okolicy

 Rozmawialiśmy głównie o tym, jak uczniowie dostają się do szkoły, o pobliskich ścieżkach rowerowych, o zanieczyszczeniach związanych z nadmierną emisją spalin z autobusów, cenach paliw oraz ich wpływ na transport. Podczas naszej debaty, zrobiliśmy krótką przerwę na poczęst ...

Autor: Bartosz Neumiler (Zespół Szkół w Kamienicy Królewskiej, Kamienica Królewska)
Data: 2013-04-08 16:27:41
Ekorozwój - przestrzeń wokół nas

Nasza debata dotyczyła ekorozwoju naszej wsi. Miał na celu przedstawienie problemów związanych z ekologią naszej wsi. ...

Autor: Dariusz Sobczak (Gimnazjum im. Jana Pawła II w Lubaniu, Lubanie)
Data: 2013-04-08 16:25:54
Eksperci w formie multimedialnej przedstawili zagadnienia: korzystny wpływ rowerów na środowisko, ścieżka rowerowa w gminie Lubanie, wpływ jazdy na rowerze na organizm człowieka, bezpieczeństwo w czasie jazdy.

Głównym aspektem naszej debaty jest temat: Co zrobić, aby jazda rowerem do szkoły była bezpieczniejsza? W czasie debaty plenarnej społeczność uczniowska dyskutowała na temat: bezpieczeństwa, zabezpieczenia rowerów, kampanii reklamującej zdrowy styl życia. Eksperci w form ...

Autor: Ksawery Hajdamowicz (Gimnazjum nr 3 w Gdańsku, Gdańsk)
Data: 2013-04-08 16:18:22
„Jak było do tej pory? – ocena działań. Akcje dotyczące zasobów: energii, wody, odpadów”

 Debata dotyczyła działań podejmowanych dotychczas w mieście i naszej szkole oraz kolejnych przedsięwzięć przyczyniających się do zrównoważonego rozwoju.Odbyła się w Sali Obrad Rady Miasta Gdańska, co podniosło jej rangę. Przybyli zaproszeni goście, związani z lokalną samorządnością i st ...

Autor: Weronika Kalus (III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, Będzin)
Data: 2013-04-08 16:17:05
Wspólna rzeka - wspólny problem. Jak skutecznie zmieniać przestrzeń , w której mieszkamy i się uczymy?

Debata, która odbyła się 5 IV br, dotyczyła stanu faktycznego lokalnych wód oraz pobliskiego terenu. Poprzez debatę chcieliśmy podnieść świadomość ekologiczną mieszkańców, bez której przestrzeń wokół nie stanie się bardziej przyjazna.  http://www.youtube.com/ ...

Autor: Nicolina Cieślik (III Liceum Ogólnokształcące, Dąbrowa Górnicza)
Data: 2013-04-08 16:17:01
Czy ekologia ma sens

Debata miała na celu ocenę dotychczasowych działań na rzecz ekologii podjętych przez szkołę, rozpowszechnianie wśród młodzieży wiedzy o możliwościach podejmowania działań w zakresie ochrony środowiska, wymiana doświadczeń i wreszcie próba odpowiedzi na pytanie, czy w swoim codziennym ...

Autor: Klaudia Skarżyńska (Publiczne Gimnazjum im. Narodów Zjednoczonej Europy, Bielice)
Data: 2013-04-08 16:16:56
Zdrowa i ekologiczna żywność w naszej szkole i otoczeniu

Debata dotyczyła zdrowego zywienia i miała przede wszytskim nastepujące cele:  1.Wprowadzić  sprawdzone, ekologiczne oraz świeże owoce i warzywa pochodzące z Polski do naszego szkolnego sklepiku. 2. Planujemy otwarcie sklepu ekologicznego na terenie naszej gminy. 3. Utworzyć kół ...

Autor: Klaudia Rozmus (Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Żychlin)
Data: 2013-04-08 16:16:49
Co zrobić, aby zmniejszyć ilość odpadów w domu?

Nasza debata dotyczyła odpadów, które sami produkujemy i to w dużej ilości. Uczestnicy debaty zastanawiali się co zrobić, aby zmniejszyć ilość odpadów, które powstają w naszych domach, a takze co zrobić, żeby zaangazować coraz wiecej ludzi do segregacji śmieci. Wszyscy z ...

Autor: Karol Bresler (Społeczne Gimnazjum Językowe, Lębork)
Data: 2013-04-08 16:16:26
Czy warto budować ścieżki rowerowe w małych miastach i ich okolicach?

Nasza debata dotyczyła pozytywnych i negatywnych aspektów budowy ścieżek rowerowych w małych mistach i ich okolicach. Obie drużyny dyskutowały i rozważały różne punkty widzenia na tą sytuację.   https://drive.google.com/folderview?id=0B0qqt1qpqvJdWnZjaFVOUDZFMzQ&usp=sharing ...

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49