Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 324

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 325

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 326

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.admin.inc.php on line 308

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 63

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 203

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/langmanager.inc.php on line 25

Deprecated: Function split() is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 482

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 460

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 467
Sejm Dzieci i Młodzieży

Relacje z debat

Autor: Patrycja Malec (Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Lwowskich, Tomaszów Lubelski)
Data: 2013-04-05 14:43:42
Jak zagospodarować przestrzeń tomaszowskiego rynku,aby przekształcić go na bardziej przyjazny dla mieszkańców? Zebranie opinii i pomysłów na praktyczne rozwiązania- w kontekście planowanej rewitalizcji.

 Nasza debata dotyczyła zagospodarowania przestrzeni tomaszowskiego rynku w związku z panową przez Urząd Miasta przebudową. Mieliśmy na celu zebranie pomysłów różnych środowisk i przedstawienie praktycznych rozwiązań.  ...

Autor: Ewelina Jeleń (Gimnazjum nr 2, Czeladź)
Data: 2013-04-05 14:37:36
EKOGIMBAZA - jak zagospodarować przestrzeń w szkole i wokół niej

Dnia 26.03.2013 r. a Gimnazjum nr 2 w Czeladzi odbyła się debata związana z tematyką zagospodarowania przestrzeni wokół szkoły. Miała ona na celu przekonać uczniów do ekologicznego stylu życia. W trakcie niej padło wiele atrakcyjnych pomysłów, które w przyszłości mogłyby ...

Autor: Artur Konieczny (Gimnazjum nr1 im Książąt Oleśnickich, Oleśnica)
Data: 2013-04-05 12:58:27
Infrastruktura transportowa w Oleśnicy.Ścieżki i drogi rowerowe szansą dla ochrony środowiska i zdrowia mieszkańców Oleśnicy.

Wystąpienia, dyskusje przeplatane były filmikami tematycznymi przygotowanymi przez nas: "Oleśnica wczoraj, dziś i jutro”. Zaproszeni goście opowiadali o nowych drogach,obwodnicy, ścieżkach rowerowych, oleśnickim transporcie, odbytych i planowanych zmianach, a także o bezpieczeństwie w ruc ...

Autor: Patrycja Głusiec (Gimnazjum im. dr. P. Kowalika, Gołańcz)
Data: 2013-04-05 12:10:08
Czy rozwój gospodarczy gminy może być zgodny z jej ekorozwojem?

Debata składała sie z dwóch części: wystąpień zespołów uczniowskich nt. ekologii w domach, szkołach, gminach oraz właściwej debaty na temat "Czy rozwój gospodarczy gminy może być zgodny z jej ekorozwojem?" Uczniowie i zaproszeni goście dyskutowali na temat działań ekol ...

Autor: EWELINA TOBIASZ (Publiczne Gimnazjum nr 3 w Leopoldowie, Leopoldów)
Data: 2013-04-05 11:49:53
Źródła energii odnawialnej na terenie Gminy Ryki

 Nasza debata doyczyła odnawialnych źródeł energii. Podczas dyskusji poruszyliśmy temat wad i zalet źródeł energii odnawialnej oraz ich wpływ na życie codzienne.  ...

Autor: Klaudia Kłos (Gimnazjum nr 2, Kalisz)
Data: 2013-04-05 11:14:59
Transport - jak się poruszasz?

Nasza debata miała na celu uświadomienie, zwłaszcza młodzieży gimnazjalnej, jak wybierać ekologiczne środki transportu. Debatujący rozważali najlepsze rozwiązania dotyczące m.in. rozbudowy obwodnicy Kalisza oraz ścieżek rowerowych. W trakcie debaty nasz kolega zaprezentował songi o walce o czystość ...

Autor: Patrycja Furtak (Społeczne Gimnazjum, Tarnobrzeg)
Data: 2013-04-05 10:48:09
Zdrwe życie - zdrowy świat

Podczas debaty poruszyliśmy tematy związane ze zdrowym odżywianiem w placówce edukacji poprzez zmiany w wyposażeniu szkolnego sklepiku, aby jego zawartość odpowiadała zarówno uczniom jak i zasadom odpowiedniego żywienia. Ponadto, omówiliśmy problemy jakim są dzikie wysypiska, og ...

Autor: Aleksandra Szczepura (Gimnazjum w Sępopolu, Sępopol)
Data: 2013-04-05 10:45:47
„Lokalny ekorozwój. Jak było do tej pory? - ocena działań. Co możemy zmienić a co kontynuować?"

Celem spotkania było wypracowanie w jakim zakresie szkoła, gmina oraz lasy państwowe mogą współpracować ze sobą w dziedzinie ekologii. Główny nacisk chciałyśmy położyć na problem segregacji odpadów. Zastanowiłyśmy się nad dotychczasowymi działaniami, które były podej ...

Autor: Patrycja Prokopek (Gimnazjum nr 2 w Radoryżu Kościelnym, Radoryż Kościelny)
Data: 2013-04-05 10:42:27
,,Działania prowadzone z zakresu ekologii - ich wady i zalety. Co już zostało zrobione, a co jeszcze można zrobić w naszym regionie dla ekologii?''

Debta dotyczyła działań proekologicznych młodzieży naszego gimnazjum i zaprzyjaźnionych szkół, usytuowanych na terenie gminy oraz polityki proekologicznej prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego. Dyskutowaliśmy o dotychczasowych dokonaniach, ich wadach i zaletach oraz wysnuwaliśm ...

Autor: Maria Licznerska (Zespół Szkół - Gimnazjum w Rybnie, Rybno)
Data: 2013-04-05 10:36:16
Świadome zakupy i walory lokalnych produktów drogą do zdrowego odżywiania.

Nasza debata dotyczyła problemu złego odżywiania się młodzieży i dorosłych oraz sposobów zaradzenia temu problemowi. Poza tym położyliśmy nacisk na wartość wykorzystania w diecie darów natury i lokalnych produktów. ...

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49