Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 324

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 325

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php on line 326

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.admin.inc.php on line 308

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 63

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/PluginManager.php on line 203

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/langmanager.inc.php on line 25

Deprecated: Function split() is deprecated in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 482

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 460

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.content.inc.php:324) in /alt/home/webmaster.sdim/html/inc/class.page.inc.php on line 467
Sejm Dzieci i Młodzieży

Relacje z debat

Autor: Mateusz Gierszewski (III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi, Gdynia)
Data: 2013-04-08 13:35:20
Korzyści płynące z wykorzystania produktów regionalnych w szkole.

Przygotowując tę debatę, staraliśmy się wykorzystać bogactwo regionalizmu kaszubskiego, który jest w stanie wiele zaoferować naszemu, europejskiemu pokoleniu. Pokazaliśmy, iż nawet młody, nowoczesny, przedsiębiorczy człowiek znajdzie korzyści z lokalnego ekorozwoju.   http://www.youtub ...

Autor: Michał Zielonka (I Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego, Tomaszów Mazowiecki)
Data: 2013-04-08 13:32:47
Wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za otaczające nas środowisko

Głównym tematem naszej debaty było racjonalne gospodarowanie odpadami w regionie. Podczas dyskusji omówiliśmy stan rzeczywisty otaczającego nas środowiska, wywnioskowaliśmy również jak powinien wyglądać prawidłowy system gospodarowania odpadami i przedstawiliśmy nasze pomysły do ...

Autor: Michał Pawłowski (Gimnazjum Nr 3 w Okrzei, Okrzeja)
Data: 2013-04-08 13:30:18
Jak doprowadzić do wytyczenia i promocji ścieżek rowerowych w naszej okolicy?

Nasza debata dotyczyła popularyzacji transportu rowerowego w naszej okolicy. Tematem przewodnim było zgromadzenie i przeanalizowanie opini dotyczących wytyczenia ścieżek rowerowych i  promocji naszej okolicy. ...

Autor: Paulina Kamińska (Gimnazjum im. marszałka Józefa Piłsudskiego w Psarach, Psary)
Data: 2013-04-08 13:30:11
Segregacja odpadów jest korzystna dla mieszkańców Gminy Psary .Jak skutecznie przekonać mieszkańców wsi do segregacji odpadów?

 Nasza debata dotyczyła problemu segregacji odpadów w naszej gminie w związku z nową ustawą. Problem podstawowy dotyczy wzrostu opłat za wywóz i segregację śmieci. Częśc mieszkańców nie zgadza się z tym, dlatego postanowiliśmy przedstawić opinię przeciwników i zwolen ...

Autor: Natalia Wróbel (Gimnazjum Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi, Bytom)
Data: 2013-04-08 13:29:03
Matka Natura vs Modyfikacje. Czy wiesz co jesz?

Debata, którą przeprowadziłyśmy dotyczyła podejścia ludzi różniących się od siebie wiekiem, statusem społecznym i materialnym do żywności ekologicznej oraz GMO. https://www.facebook.com/video/video.php?v=323687567757235&notif_t=video_processed ...

Autor: Natalia Grabowska (Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 4, Ciechanów)
Data: 2013-04-08 13:29:02
Jak dbać o ekologię w naszej szkole i okolicy?

Nasza debata stała się okazją do dyskusji na temat działań ekologicznych w naszym mieście oraz w naszej szkole. Rozmawialiśmy z Panią Prezes Ligii Ochrony Przyrody i innymi osobami zaangażowanymi w działania proekologiczne. Najcenniejsze były wnioski, jakie postaramy się wdrożyć w życie w najbliższy ...

Autor: Robert Piątek (Gimnazjum nr 12 w Szczecinie, Szczecin)
Data: 2013-04-08 13:24:24
LOKALNE PRODUKTY MAJĄ WPŁYW NA EKOROZWÓJ NASZEJ OKOLICY

Debata ta dotyczy tego czy lokalne produkty mają wpływ na ekorozwój naszej okolicy. Mamy dwie grupy trzyosobowe. Jedną pozytywną, a druga neguje. http://www.youtube.com/watch?v=O6CsOueomYk&feature=youtu.be ...

Autor: Marysia Bartek (II Liceum Ogólnokształcace, Sanok)
Data: 2013-04-08 13:19:53
"Tyle zysku ile odzysku, czyli EkoSanok na 5+"

 W czwartek, 4 kwietnia 2013r. sala 14 zamieniła się na 2 godziny w salę obrad i zaciętych dyskusji dotyczących bardzo ważnego tematu – ekologii. Dwójka uczniów II LO w Sanoku Marysia Być i Bartek Jakubowski z inspiracji p. Marty Szerszeń, zdecydowała się zorganizować deb ...

Autor: Klaudia Świętoniowska (zespół szkól w Cieszacinie wielkim - gimnazjum, Cieszacin Wielki)
Data: 2013-04-08 13:17:54
Lokalny ekorozwój - jak było do tej pory? - ocena przeprowadzonych działań na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju gminy

W dniu 20.03.2013 w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Cieszacinie Wielkim odbyła się debata na temat lokalnego ekorozwoju. W dyskusji udział wzięli zaproszeni goście jako eksperci oraz przedstawiciele społeczności szkolnej. Omówiono działania jakie są podejmowane i jakie należ ...

Autor: Przemysław Pierzchała (Publiczne Gimnazjum w Nawojowej, Nawojowa)
Data: 2013-04-08 13:17:54
Co można zrobić aby poprawić stan bezpieczeństwa wokół naszej szkoły?

Debata była analizą stanu bezpieczeństwa i możliwości jego zwiększenia w drodze do szkoły. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się tematyka bezpiecznego poruszania się na rowerach. Zaproszeni goście bardzo merytorycznie wyjaśnili możliwości wprowadzenia zmian, które zaproponowaliśmy ...

1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49